Google Docs Ko Kesa Istamaal Krein?

گوگل دستاویزات کا استعمال کیسے کریں

Image Credit: Google Docs


گوگل دستاویز ایک آن لائن ورڈ پروسیسر ہے جو آپ کو دستاویزات بنانے اور فارمیٹ کرنے اور دوسرے لوگوں کے ساتھ کام کرنے دیتا ہے۔

 

Step 1: Create a document

مرحلہ 1: ایک دستاویز بنائیں

ایک نئی دستاویز بنانے کے لئے:

اپنے کمپیوٹر پر ، docs.google.com پر دستاویزات کی ہوم اسکرین کھولیں۔

اوپری بائیں میں ، "ایک نیا دستاویز شروع کریں" کے تحت ، بلینک نیوز پر کلک کریں۔

آپ یو آر ایل سے بھی دستاویزات تشکیل دے سکتے ہیں۔ docs.google.com/create۔

 

Step 2: Edit and format

مرحلہ 2: ترمیم کریں اور فارمیٹ کریں

ایک دستاویز میں ترمیم کرنے کے لئے:

 

اپنے کمپیوٹر پر ، Google دستاویزات میں ایک دستاویز کھولیں۔

 

کسی لفظ کو منتخب کرنے کے ل it ، اس پر ڈبل کلک کریں یا متن کو منتخب کرنے کے لئے اپنے کرسر کا استعمال کریں۔

ترمیم شروع کریں۔

کسی عمل کو کالعدم یا کالعدم کرنے کے لئے ، اوپری حصے میں ، کالعدم کالعدم یا دوبارہ کرنا کو پر کلک کریں۔

نوٹ: ایک ٹچ اسکرین ڈیوائس پر کسی دستاویز میں ترمیم کرنے کے لئے ، جیسے ایک پکسل بک ، ٹائپنگ شروع کرنے کے لئے دستاویز پر ڈبل ٹپ کریں

 

آپ کسی دستاویز میں متن ، پیراگراف ، وقفہ کاری اور بہت کچھ شامل اور ترمیم کرسکتے ہیں۔

 

Step 3: Share & work with others

مرحلہ 3: دوسروں کے ساتھ اشتراک اور کام کریں

آپ لوگوں کے ساتھ فائلیں اور فولڈرز کا اشتراک کرسکتے ہیں اور یہ منتخب کرسکتے ہیں کہ آیا وہ ان پر نظر ڈال سکتے ہیں ، ان میں ترمیم کرسکتے ہیں یا ان پر تبصرہ کرسکتے ہیں۔

 


Post a Comment

Previous Post Next Post