Google Docs Tutorial
Image Credit: Google Docs

ذرا تصور کریں کہ آپ کو کام کے ل a ایک پریزنٹیشن رکھنا ہوگی اور آپ ٹیم کے ساتھ تعاون کرکے اس کی ذمہ داری بانٹ رہے ہیں۔ آپ کو ایک ساتھ مل کر اس بات کا احساس ہوگا کہ آمنے سامنے ملاقات اس ماہ کے شیڈول اور ڈیڈ لائن کے مطابق کام نہیں کرے گی۔ جسمانی طور پر ملاقات کیے بغیر لوگوں کا ایک گروپ پریزنٹیشن پر کس طرح کام کرسکتا ہے۔ آپ کا جواب گوگل دستاویزات کو استعمال کرنا ہے۔ گوگل دستاویزات کے ذریعہ ، آپ اپنی میٹنگ کے لئے درکار پیش نظاروں کو تیار کرسکتے ہیں ، ہینڈ آؤٹ تشکیل دے سکتے ہیں اور ان سب کو ایک محفوظ انتظام کی جگہ پر رکھ سکتے ہیں۔ اگرچہ یہ سب کچھ نہیں ہے ... نہ صرف آپ Google Docs کا استعمال کرتے ہوئے کاموں کو مکمل کرسکتے ہیں ، بلکہ تمام ممبران کاموں کو استعمال اور ترمیم کرسکتے ہیں۔ یہ ٹھیک ہے! آپ کا تعاون ابھی آسان ہوگیا۔

How to use

·      انٹرایکٹو روبرک کو پرنٹ کریں یا محفوظ کریں

·      گوگل دستاویزات میں لاگ ان کریں (اپنا گوگل اکاؤنٹ استعمال کریں یا نیا اکاؤنٹ بنائیں منتخب کریں)

·      مقصد ، سیکھنے کے مقاصد ، اور الفاظ کو پڑھیں

·      انٹرایکٹو روبرک کو بھرتے ہوئے 1-4 کاموں کو دیکھیں


Purpose

گوگل دستاویز ایک بہت طاقتور ریئل ٹائم تعاون اور دستاویز کی تصنیف کا آلہ ہے۔ ایک دوسرے کی فوری طور پر تبدیلیوں کو دیکھتے ہوئے متعدد صارفین بیک وقت ایک دستاویز میں ترمیم کرسکتے ہیں۔ صارف ٹیکسٹ دستاویزات ، سلائڈ پریزنٹیشنز ، اسپریڈشیٹ ، ڈرائنگ اور سروے تیار کرسکتے ہیں۔ استعمال شدہ فارمیٹس مائیکروسافٹ آفس اور اوپن آفس کے ساتھ مطابقت رکھتی ہیں ، لہذا آپ ضرورت کے مطابق ان پروگراموں کے درمیان سوئچ کرسکتے ہیں۔

تمام تعاملات اور فائلیں گوگل کے انٹرنیٹ سرورز (کلاؤڈ) میں موجود ہیں ، اور ویب براؤزر ونڈو کے اندر سے قابل رسائ ہیں۔

 

اس ٹیوٹوریل کا مقصد گوگل دستاویز کی خصوصیات سے واقف ہونے کے لئے آپ کی رہنمائی کرنا ہے تاکہ آپ ان کو اپنے پیشہ ورانہ ماحول میں لاگو کرسکیں۔

Learning objectives

اس سبق کے اختتام تک میں یہ کر سکوں گا:

·      اگر میرے پاس پہلے سے اکاؤنٹ نہیں ہے تو گوگل اکاؤنٹ بنائیں۔

·      میرے بنائے ہوئے دستاویزات کو تھامنے کیلئے میرے Google دستاویزات اکاؤنٹ میں ایک فولڈر بنائیں۔

·      گوگل دستاویزات میں ایک دستاویز اور ایک پریزنٹیشن بنائیں اور ان میں ترمیم کریں۔

·      میری فائلوں کو میرے نئے بنائے گئے فولڈر میں منتقل کریں۔

·         میرے پورے فولڈر کو کسی دوست کے ساتھ شیئر کریں تاکہ ہم ریئل ٹائم تعاون کو استعمال کرسکیں۔



Learning objectives

1. ایک فولڈر بنائیں اور اس کا اشتراک کریں

سب سے پہلے ، آپ کو گوگل اکاؤنٹ کی ضرورت ہوگی۔ اگر آپ کے پاس پہلے ہی موجود ہے تو آپ کو اس اکاؤنٹ کے ساتھ لاگ ان کرنا چاہئے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ، آپ اسی صفحے پر ایک اکاؤنٹ بنا سکتے ہیں جس میں آپ لاگ ان ہوں گے۔

 

گوگل دستاویزات میں لاگ ان کریں

1. http://docs.google.com پر جائیں اور لاگ ان کریں۔ اگر آپ کو کسی اکاؤنٹ کی ضرورت ہو تو اب نیا اکاؤنٹ بنائیں پر کلک کریں۔

Once. لاگ ان ہونے کے بعد آپ کو گوگل دستاویزات کا فائل مینیجر نظر آئے گا۔

نیا فولڈر بنائیں

3. نیا ٹیکسٹ باکس بنائیں منتخب کرکے اپنا پہلا فولڈر بنائیں۔ فولڈر پر کلک کریں۔

4. صفحے کے اوپری حصے میں نئے فولڈر باکس میں کلیک کرکے اپنے فولڈر کو "فولڈر پریکٹس" کا نام دیں۔

5. دائیں باکس میں اپنے فولڈر کے لئے کوئی رنگ منتخب کریں۔

6. "میرا پریکٹس فولڈر" کی تفصیل شامل کریں۔

7. محفوظ کریں پر کلک کریں۔

اپنا نیا فولڈر بانٹیں

8. بائیں طرف میرے فولڈرز کو منتخب کرکے اپنے فولڈر کو ہم جماعت کے ساتھ بانٹیں۔

9. ونڈو کے مرکزی حصے میں ، اپنے فولڈر کے چیک باکس پر کلک کریں۔

10. ڈراپ ڈاؤن مینو سے شیئر کریں اور پھر شیئرنگ کی ترتیبات پر کلک کریں۔

11. لوگوں کو شامل کریں کے لیبل والے ٹیکسٹ باکس میں ای میل کے ذریعہ کسی ساتھی کو شامل کریں۔

12. انہیں ترمیم کرنے پر سیٹ کریں کیونکہ آپ ان کے ساتھ باہمی تعاون کے ساتھ کام کرنا چاہتے ہیں۔

13. شیئر پر کلک کریں۔ دستاویزات پر آپ کے ساتھ کام کرنے کی دعوت کے ساتھ انہیں فوری طور پر ایک ای میل موصول ہوگا۔

Post a Comment

Previous Post Next Post